مادرانه

ساخت وبلاگ

No photo description available.

سلام و روز بخیر امروز قصد معرفی بهترین پیج در زمینه کنکور رو داریم که میتوان به جد گفت یکی از قویترین پیج های در زمینه مشاوره کنکور می باشد.

اگر شما هم تا حالا دنبال یک مشاوره در زمینه تحصیلی بودید میتونم به جد بگم شما میتوانید از این صفحه لذت ببرید و هرگونه مشکل درسی در کنکور سراسری و سازمان سنجی دارید میتوانید از این صفحه دیدن کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

بهترین مشاوران کنکور و رتبه برتر ها در این زمینه فعالیت میکنند که میتوایند برای ارتباط با آنها به این صحه برود و با آنها در ارتباط باشید .

پیج مشاوره کنکور در حال حاظر با تیم مشاوره کنکور تاک کار میکند که میتوانید از طریق آن هم با مشاوره کنکور در ارتباط باشید.

مشاوره کنکور تاک با چندین سال سابفه در حوزه کنکور و مشاوره تحصیلی به روش نوین که میتواند اینگونه نام برد اعم از مشاوره تلفنی مشاوره تصویری  با مشاوران برتر کشوری ارتباط برقرار کنید بدون هزینه مخابرات به صورت رایگان.

مشاوره کنکور به صورت خصوصی می باشد و برنامه ریزی برای هر فرد به صضورت مجزا می باشد.

دانش آموزان میتوانند با مشاوران خود به صورت ساعتی یا سه ماه در ارتباط باشند با هزینه های بسیار پایین در زندگی خود تحول ایجاد کنید. تبدیل رویا به واقعیت فقط با مشاوره کنکور تاک امکان پذیر می باشد.

پیج مشاوره کنکور میوتواند شما را با بهترین رتبه برتر های کشوری لینک دهد و با انها گفتگو کنید و در همایش های کنکوری شرکت کنید و چندین قدم از رقبای خود پیشه بگرید.

با ارزوی موفقیت برای تمام دانش آموزش کنکور سراسری

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : کنکور,تاک, کنکور تاک , نویسنده : kavoosifar example بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 13:05

پاورپوینت بررسی نحوه پياده سازی استانداردها و الگوهای مصرف در سازمان ها

  • پاورپوینت بررسی نحوه پياده سازی استانداردها و الگوهای مصرف در سازمان ها

    دید کلی :

    پاورپوینت بررسی نحوه پياده سازی استانداردها و الگوهای مصرف در سازمان ها در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت بررسی نحوه پياده سازی استانداردها و الگوهای مصرف در سازمان ها در 32 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt


    فهرست مطالب


    متدولوژي پياده سازي

    مراحل و گام هاي هفت گانه پياده سازي استانداردها و الگوهاي  مصرف

    تشكيل ستاد راهبردي

    وظايف عمده كارگروه ها

    كارگروه تخصصي پياده سازي(استقرار)

    كارگروه آموزش و فرهنگ سازي(نهادينه كردن)

    كارگروه تخصصي نظارت و ارزيابي(مميزي)

    تدوين شاخص ها و مقياس هاي اندازه گيري

    نحوهء استخراج و ضوابط تدوين شاخص هاي اختصاصي

    ضوابطي كه بايد يك شاخص داشته باشد

    تدوين و ابلاغ استانداردها و الگوها

    آمو‍زش و توانمندسازي

    پياده سازي استانداردها و الگوها

    نظارت و ارزيابي نحوء اجرا

    فرايند نظارت و ارزيابي

    برنامه هاي بهبود مستمر


    قسمتی از متن پاورپوینت:

    مراحل و گام هاي هفت گانه پياده سازي استانداردها و الگوهاي  مصرف:

    1- تشكيل ستاد راهبردي

    2- تدوين شاخص ها و مقياس هاي اندازه گيري

    3- تدوين و ابلاغ استانداردها و الگوها

    4- آموزش و توانمندسازي

    5- پياده سازي استانداردها و الگوها

    6- و نظارت و ارزيابي نحوهء اجرا

    7- برنامه هاي بهبودمستمر(اصلاح الگو يا استاندارد)

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,بررسی,نحوه,پیاده,سازی,استانداردها,و,الگوهای,مصرف,در,سازمان,ها, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 10:38

فرمول درآمدزایی با سرمایه کم

 

 

 کار در منزل اینترنتی متناسب با شرایط شما

 

همین‌الان که در حال مطالعه این مطلب هستید هزاران فروشگاه اینترنتی شروع به کار می‌کنند. هزاران مغازه و فروشگاه در بهترین نقطه‌های شهر از کم بودن مشتری ناله می‌کنند و نمی‌دانند وقت آن است کرکره فروشگاه اینترنتی را باید بالا بزنند و مشتریان را باید در جایی دیگر پیدا کنند. کار تولیدی با سرمایه کم و درآمد بالا، زمانی اگر این حرف را به یک بازاری یا کارآفرین می‌گفتید به شما می‌خندید اما امروز اینترنت این رؤیا را محقق ساخته است. اگر به دنبال کار در منزل  هستید، کار در منزل اینترنتی شاید بهترین راه برای کسب درآمد در منزل باشد. شما احتمالاً جز یکی از دسته‌های زیر هستید:

کار در منزل اینترنتی برای کسانی که تخصص خاصی دارند:

 

اگر در زمینه‌ای مهارت دارید با هر مهارتی می‌توانید در اینترنت سفارش بگیرید و کسب درآمد کنید از برنامه‌نویسی، فتوشاپ، تایپ و … گرفته تا آرایشگری و لوله‌کشی و کارهای برقی. کافی است در سایت‌هایی که کارشان جذب مشتری برای شماست یک پروفایل قوی تشکیل دهید و منتظر مشتریانتان باشید. به جرأت می‌توانم بگویم در اینترنت با هر تخصصی می‌توانید مشتری جذب کنید و کسب درآمد کنید. خیلی‌ها را می‌بینید که از بازار کار خراب و بیکاری و درآمد پایین ناله می‌کنند اما درعین‌حال تخصص‌های خیلی خوب و کارآمدی دارند اما به علت عدم آشنایی با کار در منزل اینترنتی خودشان را از رسیدن به درآمد محروم می‌کنند.


سایت هایی که کارشان جذب مشتری برای شماست.


کار در منزل اینترنتی برای کسانی که ایده خوب و ناب دارند.

 

اگر ایده کسب‌ وکار خیلی خوبی دارید و سرمایه کافی برای اجاره دفتر و گرفتن کارمند ندارید بهترین راه استفاده از اینترنت است. خیلی از جاها شما از شم بیزینس خوبی برخوردار هستید و نیازهای مشتریان و بازار را به‌سرعت شکار می‌کنید اما از ورود به بازار می‌ترسید و یا سرمایه زیادی برای تولید محصول فیزیکی ندارید اما می‌دانید که اگر شیوه و ایده خود را به کار بگیرید می‌توانید به درآمد بالایی برسید در این حالت می‌توانید با کسانی که کسب‌وکار فیزیکی دارند اما فروش خوبی ندارند شریک شوید و از ایده و روش فروش خودتان به شیوه اینترنتی آن‌ها را آگاه و قانع سازید و کار در منزل اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. یا ایده خود را با سرمایه‌گذاران و یا دوستان متخصصتان به اشتراک بگذارید، تیم خودتان را بسازید و استارتاپ، بیزینس خودتان را راه‌اندازی کنید.


ایده های ناب برای شروع کار در منزل


کار در منزل اینترنتی برای علاقه‌مندان به آموزش و تدریس

 

یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای کار در منزل اینترنتی، آموزش است. اگر به تدریس علاقه دارید یا در زمینه‌ای مطالعات عمیقی داشته‌اید و یا به نرم‌افزار، مدل و یا روشی مسلط هستید به‌راحتی می‌توانید آن را به یک فایل آموزشی تبدیل کنید و آن را بفروشید. همین‌الان با یک جستجوی ساده می‌توانید آموزش‌های متفاوتی را در اینترنت و قیمت‌های متفاوت مشاهده کنید که در بسیاری از موارد درآمدهای چند ده‌میلیونی در ماه کسب می‌کنند. بدون احتیاج به سرمایه زیاد و با راه‌اندازی یک سایت محتوایی خوب می‌توانید اطلاعات و آگاهی و آموزش‌هایتان را بفروشید. می‌توانید پیچ اینستاگرام و یا تلگرام و لینکدین تان را به یک آموزشگاه تبدیل کنید و خودتان را به‌عنوان یک متخصص و مدرس کار بلد در بازار جهانی اینترنت معرفی کنید. به شما اطمینان می‌دهم اگر در حوزه اطلاعات خوب و مفیدی داشته باشید به‌سرعت به یکی از مدرسان معتبر در کل کشور تبدیل شوید.

کار در منزل اینترنتی برای کسانی که ارتباطات و بیان خوب دارند

 

چند ماه پیش در یک گروه تلگرامی مربوط به دم‌نوش عضو شدم. تا اینکه یک نفر به من پیام داد آیا می‌خواهید در مدتی کوتاه به وزن ایده آلتان برسید و من را قانع کرد که از محصولات دم‌نوش شرکت خرید کنم. کد مربوط به ایشان را در سایت هنگام خرید وارد کردم که متوجه شدم از قیمت محصول درصدی از آن به‌عنوان همکاری درفروش به ایشان پرداخته می‌شود. جالب است بدانید ایشان در خانه، خانه‌دار بودند و برای ۳۰ نوع محصول سایت‌های مختلف فقط با یک گوشی ساده بازاریابی می‌کردند و در ماه حدود ۲ الی ۵ میلیون تومان درآمد دارند. بسیاری از سایت‌ها یا کسب‌وکارهای فیزیکی برای افزایش فروش بخش همکاری در فروش دارند. اگر توانایی ارائه و ارتباطات خوبی دارید و هنر متقاعدسازی خوبی دارید پیشنهاد می‌ کنم حتماً سراغ همکاری در فروش بروید و از این توانایی‌تان پول دربیاورید.

کار در منزل اینترنتی برای هنرمندان

 

هنرمندهایی را می‌بینید که با آثارشان می‌توانند خیلی‌ها را تحت تأثیر قرار دهند اما آه در بساط ندارند، فقط به خاطر اینکه با علم فروش آشنا نیستند. من شعر و ادبیات را خیلی دوست دارم، در یک دوره همی نقد شعر شرکت کرده بودم که یکی از میهمانان ترانه‌ای زیبا سرود و تقریباً همه ایشان را تشویق کردند. وقتی به ایشان گفتم چرا از هنر ترانه‌سرایی‌تان کسب درآمد نمی‌کنید. به ایشان حسابی برخورد و گفت من هنرم را نمی‌فروشم. اما وقتی برایشان توضیح دادم خیلی از خواننده‌ها حاضرند ترانه‌های خوب را بخرند و شما را با سرعت نور مطرح کنند حسابی نظرش عوض شد. اگر هنر ویژه‌ای دارید به‌راحتی از طریق استفاده از بستر اینترنت آن را می‌توانید بفروشید. کار در منزل اینترنتی سبک زندگی موفق می‌تواند برای کسب درآمد باشد خصوصاً برای هنرمندان.

کار در منزل اینترنتی برای نویسندگان

 

محتوای مفید و خوب عامل اصلی  موفقیت اکثر کسب و کارها و مدرسان است. اگر دست به قلم خوبی دارید و صحبت های عمیق و شنیدنی دارید از امپراطوری اینترنت غافل نشوید. شاید موفقیت یک شبه محقق نشود اما برای خیلی از نویسندگان ماهر موفقیت یک ماهه محقق شده است و با مقالات و محتواهای جذابشان آینده را به نفع خوشان عوض کرده‌اند. افراد زیادی را می توانید ببینید که در مورد یک موضوع خاص اطلاعات عمیق و مفیدی دارند اما از معجزه اینترنت غافلند. با نوشتن و به اشتراک گذاری مطالب و محتواهای جذابتان می توانید خود را در آن موضوع مطرح کنید.

 

کار در منزل اینترنتی برای خانم ها

 

بستر بکری که برای درآمد زایی خانم ها وجود دارد استفاده از اینترنت است. خیلی از خانم ها می توانند با استفاده از فضای رایگان اینترنت صنایع دستی و کیک های خوشمزه اشان را بفروشند. خیلی از خانم های خانه دار به علت ناآشنایی با فضای درآمدزایی از اینترنت یک فضای بزرگ و بکر را از دست می دهند شاید با چند کلیک ساده و استفاده از سایت ها رایگان تبلیغاتی برای نشان دادن محصولاتتان می توانید فروش خوبی را داشته باشید. هزینه کرایه اجاره یک غرفه در یکی از مناطق پرترافیک شهر بیش از روزی ۵۰۰ هزار تومان است و اینترنت این قابلیت را دارد همان میزان ترافیک را به صورت رایگان برای نمایش محصولاتتان در اختیار خانم ها بگذارد. کار در منزل برای خانم ها به وسیله اینترنت شاید بهترین راه فروش هنر ها و محصولاتتان است.


کار در منزل برای خانم ها در ۱۱ گام


 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : فرمول,درآمدزایی,با,سرمایه,کم,کار در منزل, کار در منزل اینترنتی, کار در منزل برای خانم ها, کار در منزل بسته بندی, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 241 تاريخ : يکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت: 22:45

تور آفریقای جنوبی ۹۸

Related imageخ

خدمات تور آفریقای جنوبی راهنمای فارسی زبان همراه تورویزای کشور آفریقای جنوبی و آرژانتین پروازهای داخلی آفریقای جنوبی اجرای گشت های اعلام شده + پرداخت ورودیه ها گشتها در زیر صفحه به صورت روز به روز توضیح داده شده است بیمه مسافرتی سامان تا سقف ۲۰۰۰۰ یوروهتل با صبحانه.

 بلیطها قابل تهیه از هواپیماییهای امارات، قطر و ترکیش می باشند.مهلت ثبت نام برای تور آرژانتین تا اول بهمن خواهد بود و پس از آن در صورت امکان ثبت نام افزایش قیمت وجود خواهد داشت.قیمتهای فوق در صورت امکان ثبت نام از اول اسفند۶% از ۱۵ اسفند ۱۰% افزایش خواهند داشت.با توجه به تغییر قیمت بلیطهای رفت و وجود آفر در زمانهای مختلف برای هواپیماییهای مختلف در صورت ثبت نام زود هنگام قدرت مانور همکاران ما برای تهیه بلیطهای با قیمت مناسب بسیار بالاتر می باشد تا حدود ۱۰۰۰ دلار اختلاف قیمت خرید بلیط در زمانهای مختلف خواهد بودهتل های فوق برای این تور رزرو شده اند، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته یا تکمیل ظرفیت در هتل ها، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزروو خواهد شد.تخت سوم در هتل های رزرو شده از نوع سفری با کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می شود.مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده مسافرین محترم است.
شرایط و مقررات مهم تورها

برنامه های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.لطفا با دقت کامل سفرنامه، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را مطالعه نموده و در مورد هرگونه ابهام از دفتر ما اطلاعات لازم را دریافت نمائید.جهت راحتی خود و همسفران با کوله یا چمدان مسافرتی حداکثر ۲۰ کیلوگرمی مسافرت نمائید.سقف وزن چمدارن برای پروازهای داخلی برای هر نفر ۲۳ کیلوگرم می باشد.صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده آزانس می باشد و بازدید از مابقی جاذبه های پیشنهادی سفر با همسفران است.

مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزای تور آفریقای جنوبی نوروز ۹۸:

ترجمه مدارک شغلی و کلیه صفحات شناسنامهگردش ۶ ماهه حساب بانکی (با حداقل ۱۰۰ میلیون تومان مانده حساب) و فرم تمکن مالی به زبان انگلیسی از بانک۲ قطعه عکساصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار (وجود ویزای کشورهای حوزه شنگن، آمریکا، کانادا و دیگر کشورهای دارای ویزای معتبر، احتمال صدور روادید از سوی سفارت آفریقای جنوبی را بالا خواهد برد.)ترجمه مدارک ملکی( در صورت ضعیف بودن سایر مدارک)رزرو بلیط رفت و برگشتسفارت آفریقای جنوبی در حال حاضر مصاحبه نیاز نداردDescriptive/Spacer Text Here.

توضیحات و برنامه سفر

تور آفریقای جنوبی از شهر بزرگ ژوهانسبورگ آغاز می‌شود؛ جایی که موزه آپارتاید را در دل خود جا داده است و نشانه‌‌های نلسون ماندلا را در همه‌جای شهر به رخ بازدیدکنندگان می‌کشد. در ژوهانسبورگ به سراغ گلدریف بروید تا حسابی سفر برایتان به یاد ماندنی شود. در زیر درخت جوالدوز در شهرستان پروتریا کمی آرامش بگیرید و آماده رفتن به سان سیتی و پارک جنگلی پیلانسبرگ شوید. مسلماً بدون دیدن حیات وحش مبهوت کننده آفریقا، این سفر ناتمام خواهد بود. تجربه دو روز اقامت در پارک جنگلی پیلانسبرگ و بازدید از دهکده لسدی حتماً در ذهن شما خواهد ماند. آخرین مقصد شما در کشور آفریقای جنوبی، کیپ تاون است. در دماغه امید نیک به یاد کشتی‌ها و قایق‌های دوران دور خواهید افتاد. مطمئنا تپه سیگنال و تیبل مونتین حرف‌های زیادی برای شما خواهد داشت.

  • موبایل: 09109205208
  • ایمیل: [email protected]
  • تلفن ثابت: 02122010784

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : تور,آفریقای,جنوبی,۹۸, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 250 تاريخ : يکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت: 20:30

مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت تحلیل مدرن بازار سنتی Els Encants

  • مرجع فایلهای آموزشی | پاورپوینت تحلیل مدرن بازار سنتی Els Encants

    دید کلی :

    در این فایل بازار سنتی Els Encants در بارسلونا- اسپانیا مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 14 اسلاید می باشد این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت تحلیل مدرن بازار سنتی Els Encants

    در این فایل  بازار سنتی Els Encants در بارسلونا- اسپانیا مورد تحلیل قرار گرفته است.  این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 14 اسلاید می باشد این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

    طراحی بازار مدرن سنتی الس انسانس یک بازار 100 ساله در بارسلونا می باشد که به طور سنتی در فضای بیرونی به طریقی غیر رسمی برپا می شود. موقعیت کنونی آن از زمین بازار جدید دور نمی باشد و تقاطع خیابان مردینا و میدان لاس گلوریاس را ….

    فهرست مطالب

    این فایل شامل بخش های زیر است:

    • موقعیت
    • مساحت
    • گروه طراحی
    • هدف طرح
    • پلان
    • و…

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,تحلیل,مدرن,بازار,سنتی,Els,Encants, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت: 10:37

ساخت گلاب در خانه ) این آموزش ها از سایت های خارجی ترجمه شده است فکر میکنم با گل رز درست کردند فرق میکنه با گل محمدی خودمون )

برای خرید گلاب در فروشگاه آنلاین گل نوش کلیک کنید .

از گلاب می توانید در کیک و شیرینی ها و غذا یا محصولات زیبایی خانگی استفاده کرد در این مقاله ما چهار روش ساخت گلاب در خانه را به شما آموزش می دهیم .

  1. ساخت گلاب  با اسانس

خب منابع خود را آماده کنید علاوه بر اسانس گل رز و آب مقطر شما به یک شیشه هم نیاز دارید . اطمینان حاصل کنید که بطری از شیشه یا پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده باشد .

بطری را از آب پر کنید . مطمئن بشید که از آب مقطر به جای آب شیرین استفاده کرده باشید . آب شیرین اغلب دارای باکتری می باشد . اگر شما نمی توانید آب مقطر پیدا کنید مقداری آب تصفیه شده را بجوشانید و سپس اجازه بدید تا سرد شود .

دوازده قطره اسانس گل بهش اضافه کنید . مطمئن شوید که از اسانس های اصلی استفاده کنید نه اسانس های تقلبی که فقط شامل رایحه خوب هستند و هیچ خاصیت دیگری ندارند .

در بطری را بسته و به آرامی تکان دهید . برای چند لحظه برای ترکیب کامل آب و اسانس با یکدیگر انجام دهید .

خب آماده است شما می توانید این ماده را به شیشه ی دیگری انتقال بدید و برای پوست خود استفاده کنید .

عرق رازیانه که برای افزایش شیر مادر مناسب است .

 

  1. ساخت گلاب با گلبرگ های خشک

خب مواد خود را آماده کنید علاوه بر گلبرگ های خشک و آب گرم ، به دو شیشه و یک صافی هم نیاز دارید .

گلبرگ های خشک شده را در یکی از شیشه ها بریزید اگر می خواهید برای مصارف خوراکی ازش استفاده کنید بهتره از گل های رز خوراکی استفاده کنید که بهترین طعم را به شما بدهند .

خب آب داغ نه آب جوش را بر روی گلبرگ ها بریزید مطمئن بشید از آب مقطر استفاده کرده باشید که حاوی باکتری نباشد .

در شیشه را بزارید تا خنک بشود . بسته به دمای اتاق ده الی 15 دقیقه زمان کافی است .

صافی را بر روی شیشه خالی بگذارید .

محتویات شیشه اول را از طریق صافی به شیشه دوم بریزید این کار را با دقت انجام بدید و بعد از اتمام شما می توانید گلبرگ های باقی مانده را از بین ببرید .

در شیشه دوم را بسته و داخل یخچال بگذارید شما باید ظرف مدت یک هفته از این محصول استفاده کنید مگرنه منقضی می شود .

  1. ساخت گلاب با گلبرگ های تازه

تعدادی از گل های تازه و معطر را انتخاب کنید و آنها را شستشو بدید . با گل های تازه تر نتایج شما بهتر خواهند شد . اطمینان حاصل کنید که به خوبی گل را شستشو داده اید تا از خاک ، سموم و ... پاک شود . اگر هدفتون استفاده خوراکی گلاب هست از گل های خوراکی استفاده کنید

خواص گلاب برای پوست

گل برگ ها را جدا کنید و بقیه گل را دور بیاندازید . تقریبا دو گل رز برای این کار کافی است .

گل برگ ها را داخل ظرف بریزید و به آن آب اضافه کنید دقت کنید که گل برگ ها خوب در تمام ظرف پخش شده باشند و همچنین سطح آب خیلی زیاد نباشد مقدار زیاد آب باعث می شود که خاصیت و عطر گل کمتر بشود .

در ظرف را بزارید و بر روی حرارت کم بگذارید اجازه ندهید آب به نقطه جوش برسد گرما بیش از حد رنگ و دیگر خواص را از بین می برد حدود بیست دقیقه کافی است بعد از این مدت شما متوجه می شوید که آب به رنگ گلبرگ ها تبدیل شده است .

یک صافی بر روی ظرف دیگر بگذارید مطمئن بشید که ظرف جدید تمیز باشد بعد محتویات ظرف قبلی را داخل ظرف جدید بریزید استفاده از صافی باعث می شود که گلبرگ های باقی مانده جدا بشوند .

در نهایت شما به مدت یک هفته می توانید آن را در یخچال نگه دارید و استفاده کنید .

دمنوش بلوبری برای تقویت حافظه مناسب است

 

  1. ساخت گلاب با گلبرگ های له شده

گل برگ ها را به دو قسمت تقسیم کنید .

با استفاده از هاونگ قسمت اول گلبرگ ها را له کنید .

گلبرگ های خورد شده و آبش را در یک کاسه سرامیکی بریزید . شما همچنین می توانید از شیشه یا کاسه استفاده کنید . برای چند ساعت اجازه بدهید که این دو در کاسه کنار هم باشند تا باهم کامل مخلوط بشوند .

بقیه گلبرگ ها را بهش اضافه کنید و به مدت 24 ساعت منتظر بمانید . گلبرگ های تازه را با گلبرگ های له شده قاطی کنید در ظرف را بگذارید و به مدت 24 ساعت صبر کنید .

محتوا را به یک لیوان سرامیکی انتقال بدهید  از لیوان فلزی استفاده نکنید چون واکنش نشان می دهد .

خب در مرحله بعدی محتوا را روی حرارت کم بگذارید زمانی که شما اولین حباب را دیدید ظرف را از روی گاز بردارید .

آب باقیمانده را از طریق یک صافی به داخل ظرف دیگری انتقال بدهید تا گلبرگ ها وارد ظرف نشوند . اگر شما می خواهید به عنوان یک تونر ازش استفاده کنید مقداری آب مقطر بهش اضافه کنید .

ظرف را ببندید و برای چند ساعت در یک نقطه آفتابی بگذارید.  گرمای خورشید به جذب روغن‌های طبیعی و مفید کمک خواهد کرد

در نهایت آن را در پخچال نگه دارید و ظرف مدت یک هفته از آن استفاده کنید .

علاوه بر گلاب در این پست در مورد عرقیات گیاهی مثل عرق کاسنی که فوایدی مثل تقویت پوست و کلیه و کبد دارد و یا

عرق شلتوک که برای تقویت مو مناسب است .

معجون زنان از جمله عرقیات پربازدید فروشگاه ما می باشد .

دمنوش جینسینگ مناسب برای تقویت قوای جنسی است

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : ساخت,گلاب,در,خانه, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت: 21:49

سوالات رایگان پیام نور

 

 

سوالات رایگان پیام نور

سایت سوالات رایگان پیام نور جهت ارائه خدمات کامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور ، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را برای هر نیمسال تحصیلی به صورت رایگان در اختیار شما دانشجویان قرار خواهد داد.بانک جامع سوالات پیام نور، دانلود جدیدترین سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی برای تمامی رشته‌های مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد.سوالات حسابداری پیام نور –جزوات دانشگاهی – سوالات رایگان حقوق – سوالات عمومی پیام نور

خدمات سایت نمونه سوالات دانشگاه پیام نور بر اساس موارد زیر می باشد

1 – نمونه سوالات کاردانی دانشگاه پیام نور ، نمونه سوالات کارشناسی دانشگاه پیام نور و  نمونه سوالات ارشد دانشگاه پیام نور از نیمسال اول 87-88 تا نیمسال اول و دوم  96 – 97 نمونه سوالات بر اساس رشته تحصیلی و کد درس می باشند در قسمت جستجو کد درس را وارد کنید تا سریعتر به فایل دسترسی داشته باشید

2 – مجموعه آزمونها و سوالات استخدامی برای دانلود و همچنین برای مطالعه آنلاین

3 – مجموعه سوالات مدرسه شامل اول ابتدایی  ، دوم ابتدایی  ، سوم ابتدایی  ، چهارم ابتدایی ، پنجم ابتدایی و ششم ابتدایی ، سال تحصیلی 96 – 97

نمونه سوالات امتحانی و آزمون درسهای آموش قرآن ، کار و فناوری ، تفکر و پژوهش ، ریاضی و ریاضیات تکمیلی ، علوم تجربی و تکمیی ، فارسی ، مطالعات اجتماعی ، نگارش فارسی

4 – آزمونهای راهنمایی شامل هفتم متوسطه اول  ، هشتم متوسطه اول  و نهم متوسطه اول –  نیمسال اول و دوم 96 – 97

پک نمونه سوال و مجموعه آمونهای تستی تشریحی با جواب و پاسخ آمادگی دفاعی ، فرهنگ و هنر ، کار و فناوری ، زبان انگلیسی ، زبان عربی ، دروس تلفیقی و ترکیبی

5 – پکیج نمونه سوال دبیرستان شامل دهم متوسطه دوم  ، یازدهم  و پیش دانشگاهی متوسطه دوم

سوالات اورجینال و پایان ترم درسهای عربی و زبان قرآن ، دین و زندگی ، هنر ، کارگاه کار آفرینی و تولید ، جغرافیای ایران ، شیمی ، فیزیک ، زیست شناسی ، هندسه ، اقتصاد ، منطق ، تاریخ ایران و جهان باستان ، ریاضی و آمار ، جامعه شناسی ، علوم و متون ادبی ، زبان آلمانی و فرانسه ، علوم زمین ، تاریخ شناسی ، فلسفه ، علوم اجتماعی ، فیزیک ریاضی ، هندسه تحلیلی و جبر خطی ، حساب دیفرانسیل و انتگرال ، ریاضیات گسسته با پاسخ تستی و تشریحی

6 – رشته های ادبیات و علوم انسانی ، ریاضی فیزیک و علوم تجربی

7 –   سوالات دانشگاهی و آزمونهای اورجینال کنکور سراسری ، آزاد و آزمایشی سال 97

8 – پک آزمونهای اورجینال راهنمایی رانندگی و آیین نامه و کتاب راهنمایی رانندگی

9 –  بیش از ۷۰ درصد سوالات سایت رایگان می باشد

 

نمونه سوالات پیام نور با جواب ، منابع درسی پیام نور ، تاریخ امتحانات پیام نور و جزوات در سوالات رایگان پیام نور  قبولی خود را تضمین کنید

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : تاریخ,امتحانات,پیام,نور,نمونه سوالات پیام نور با جواب , منابع درسی پیام نور , تاریخ امتحانات پیام نور و جزوات در سوالات, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 166 تاريخ : شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 21:23

آشنایی با اپلیکیشن گوگل مپ

  • آشنایی با اپلیکیشن گوگل مپ

    امروز با شما هستیم با معرفی آشنایی با اپلیکیشن گوگل مپ

    برنامه گوگل مپ (Google Maps) ازجذاب ترین اپلیکیشن هایی است که همه روزه کاربران بسیاری را به سوی خود جذب میکند تا ازآن استفاده کنند.این برنامه به صورت پیش فرض بر روی همه ی سیستم های اندروید نصب است.

    این اپلیکیشن این قدرت را دارد که نقشه تمام نقاط دنیا را در گوشی شما در اختیارتان قرار دهد! قابلیت های  گوگل‌مپ برای تلفن های هوشمند به قدری تمام عیار است که هنگام‌کار با آن، بی شک متوجه تعدادی از آنها نخواهید شد. پیدا کردن برخی توانایی ها نیز به سادگی نیست؛ هدف ما دراین مقاله معرفی توانایی این اپلیکیشن به شماست.

    جهان، به ‌معنای واقعی کلمه در جیب شما

    مطمئنا برای شما نیز پیش آمده که برخی از دوستانتان برای رفتن به یک مقصد مشخص هرگز گم نمی شوند و همه ی مسیر های شهر را به خوبی بلدند،حتی این آگاهی را دارند که ترافیک در کدام مسیرها روان تر است و یا برای رسیدن به مقصد چقدر زمان لازم دارند، تردید نداشته باشید که این افراد از Google Maps استفاده می کنند

    چگونه با برنامه گوگل مپ بدون نیاز به اینترنت مسیر یابی کنیم؟!

    با منتشر شدن ورژن دوم اپلیکیشن Google Maps ، شاهد تغییرات بسیاری د ران بودیم.در اینج میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه بدون نیاز به اینترنت از گوگل مپ استفاده کنید.

    1- ابتدا آخرین نسخه از برنامه Google Maps را نصب کنید .

    2- حالا به نقطه ای که هدف استفاده از آن در حالت آفلاین را دارید را انتخاب کنید و تا آخر زوم کنید تا تمام جزئیات هم لود شوند.

    3- به قسمت سرچ برید و در آن، عبارت Ok Maps را تایپ کرده  وآن را جستجو کنید

    4-  سپس عکس بزرگی از آیکون برنامه ظاهر میشود که در حال پر شدن است و با اتمام این لودینگ، عملیات به پایان خواهد رسید..

    5- بعد از پایان ذخیره سازی ، در زیر صفحه پیغامی ظاهر می شد که بیان گر ذخیره شدن کش های منطقه مورد نظر و اتمام عملیات است.

    جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

    09120647344

    تیم هشت

    خواندن این مطالب به شما توصیه می شود

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : آشنایی,با,اپلیکیشن,گوگل,مپ, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 193 تاريخ : پنجشنبه 9 اسفند 1397 ساعت: 17:19

مصاحبه با رکورد دار و استاد کاهش وزن بدون رژیم غذایی ایران

سؤال: شما در یکی از سخنرانی‌هایتان گفتید بدون رژیم غذایی وزن کم کرده اید.می توانید درباره شیوه کاهش وزن تان توضیح دهید ؟

 

پاسخ : بله. شما می دانید چاق ها برای چه رژیم غذایی می گیرند؟ لازم نیست بدنبال پاسخ باشیم زیرا پاسخش مشخص است.آنها می خواهند لاغر شوند زیرا تصور می کنند رژیم غذایی، خوردن اشتباه و بی برنامه را برنامه ریزی می کند.این تصور منطقی و درست به نظر می رسد.اما باید بدانیم نتیجه ای قابل قبول دارد؟ خیر.زیرا آمار همه تحقیقات دنیا نشان می دهد که میزان شکست در رژیم های غذایی 95% است. شاید تعجب کنید و بگویید " اوه " عجیب است نه؟ اگر رژیم غذایی برای کاهش وزن منطقی است پس چرا آمار موفقیت در کل دنیا خیلی کم است؟ دلیلش این است که افراد به هیچوجه نمی توانند رژیم غذایی را که یک محدود کننده و برخلاف میل مغز و ذهن است بیشتر از 3 یا 6 ماه رعایت کنند.

حالا فکر کنید طی 5 سال یک انسان چاق حتی چاقتر هم می شود.زیرا از نظر روانی رژیم غذایی این را به ما می گوید"به خودت اعتماد نکن چون توانایی نداری غذای خوب انتخاب کنی و نمی تونی جلوی خودتو بگیری " رژیم غذایی به ما می گوید " یک غار بی انتها هستی که کل دنیارو می خوری " پس آنچه باعث شده ما رژیم غذایی را بارها بگیریم صرفا چاقی نیست بلکه تنها این تصور است که درمان دائمی و نسخه خوشبختی ما همان نسخه پزشک یا متخصص یا مربی ورزش است.

پاسخ بهتری که می توانم برای لاغری دائمی به چاق های عزیز بدهم این است که بیایید به جای اینکه به دنبال پاسخ باشیم، سوالات خوبی درباره عوامل چاقی از خودمان بپرسیم.به جای اینکه بیرون نگر باشیم به درونمان نگاه کنیم.برای من اهمیتی ندارد کالری یک موز یا کالری پیتزا یا کالری سینه مرغ چقدر است زیرا دیگر خودم را محدود به کالری یا برگه رژیم غذایی نمی کنم.با پرسش بیش از 100 سوال که در کتاب راز کاهش وزن به تک تک آنها پاسخ داده ام توانستم بدون رژیم غذایی وزن کم کنم.

 

سوال : خیلی ها می گویند با کنترل کردن خوردن نتوانسته اند وزن کم کنند.شما می گویید می شود بدون کنترل خوردن وزن کم کرد؟

پاسخ : خیر اما کنترل خوردن بعنوان یک رفتار مستلزم کنترل کردن ذهن است.یعنی اگر بگوییم خوردن مثل مسواک زدن یا مثل لباس پوشیدن یک رفتار است این رفتار را باید دوباره یاد بگیریم.وقتی مسواک می زنید اما مسواک را بد روی دندان و لثه هایتان تکان می دهید آسیب می بینید.وقتی لباس می پوشید اگر حواس تان را جمع نکنید ممکن است لباس با کشیدنش پاره شود.حواس جمعی یکی از ارکان یادگیری رفتارهایی است که ساده به نظر می رسد اما ظرافت دارد.

پس به جای رژیم گرفتن باید ذهن مان را آموزش بدهیم.خیلی ها نامش را لاغری با ذهن گذاشته اند اما بنظرم باید نامش را سیر شدن مغز گرسنه نامید.نام کتاب جدیدم سیر شدن مغز گرسنه 1 در بهار 1398 چاپ شده است و می توانید از سایت سینا شریف زاده آن را سفارش دهید.

 

سوال : قوانینی که برای کاهش وزن به دیگران آموزش می دهید باعث شد چند کیلو وزن کم کنید؟

پاسخ : در 18 ماه 85 کیلو لاغر شدم و طی این 18 ماه هیچ مشکلی نداشتم.افرادی که رژیم های غذایی مختلفی می گیرند دچار مشکلاتی مانند یبوست، ریزش مو، افت فشار خون و بی حالی، مشکلاتی در اعصاب و پرخاشگری، تمایل شدید به خوردن و ..... پیدا می کنند.اما کاهش وزن با سیر کردن مغز گرسنه و به دنبال آن کاهش وزن بدون گرسنگی بهمراه لذت خوردن باعث شد تا 85 کیلوگرم وزن کم کنم.قبلا 205 کیلو چربی بودم و الان 120 کیلوگرم وزن عضلانی و سفت بدنم است.

 

سوال : شما چگونه این اطمینان را می دهید افرادی که روش لاغری کاهش وزن بدون رژیم غذایی را از شما می آموزند واقعا لاغر می شوند؟

پاسخ : تضمین بهترین و مطمئن ترین راه است.تضمین اینکه اگر افراد از آنچه در اختیارشان می گذارم راضی نباشند سه برابر پولشان را پس بگیرند.افرادی که آموزش لاغری یا کتاب لاغری را از ما دریافت می کنند باید با خیال راحت بعد از یادگیری موارد را اجرا کنند و اگر پاسخ سوالی را نمی دانند بپرسند.هیچ روشی دائمی تر از کاهش وزن با سیر کردن مغز گرسنه نیست.این روزها که شبکه های اجتماعی پر است از رژیم های غذایی مختلف از اتکینز و کتوژنیک گرفته تا رژیم دوپامین و کانادایی یا رژیم های گیاهخواری و تخم مرغ که هر کدام ادعا می کنند سریعترین راه کاهش وزن هستند، اینکه به ذهن تان یاد بدهید رژیم های غذایی محدود کننده شما هستند و حس اعتماد به خود را از شما می گیرند متوجه می شوید همه رژیم ها اشتباه هستند.آنچه صحیح است این است که ذهن یاد بگیرد هیچ محدودیتی در کار نیست و این انسان آزاد است که می تواند با خوردن غذاهای سالم و خوشمزه وزن کم کند.کاهش وزن با رژیم و گرسنگی کشیدن ممنوع است.

سوال : افراد چاق چگونه می توانند از کتاب ها و آموزش های سینا شریف زاده استفاده کنند؟

پاسخ : خیلی راحت. در گوگل نام سینا شریف زاده را جستجو کنند یا وارد لینکی که داده ام شوند و در دوره مقدماتی کاهش وزن شرکت کنند.کتاب راز کاهش اشتها ( کنترل مغز گرسنه 1 ) انتخاب خوبی برای کاهش وزن است.

 

http://sinasharifzadeh.com/

دانلود رایگان : دانلود دوره آموزشی 7 قدم تا کاهش وزن

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : کاهش,وزن,بدون,رژیم,غذایی,ایران,کاهش وزن,لاغری,کنترل ولع,کاهش اشتها,اشتها,ولع خوردن,صحیح خوردن,پرخوری,درمان پرخوری,درمان چاقی,لاغر شدن,کالری,چربی سوزی,پرخوری عصبی,روانشناسی خوردن,روانشناسی لاغری,لاغری با ذهن, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 175 تاريخ : دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 10:54

شهر وان ترکیه از جمله مقصدهای گردشگری پر مخاطب نزدیک به ایران است که برخی از هموطنان با اتوبوس یا خودرو شخصی به این شهر دیدنی کوچک و زیبا سفر می کنند. در روزگاری که عوارض خروج از کشور ۳۰۰ درصد افزایش یافته و ارز  مسافرتی نایاب شده است، سفرهای ارزان به نقاط گردشگری نزدیک مرزهای شمالی و غربی کشور، در برنامه گردشگری  شماری از هموطنان قرار گرفته که وان یکی از انها بوده و در این گفتار شما را با راهنمای سفر به این شهر آشنا میکنیم. تور وان از تبریز بدلیل مسافت کوتاه از لحاظ هزینه به صرفه تر است ، تور وان یکی از پر مسافر ترین تورهای آسیایی میباشد که در میان ایرانیان محبوب است .

تور وان

وان ترکیه ، شهر بسیار کوچکی است که در نزدیکی مرز مشترک ایران و ترکیه قرار گرفته است و با پایانه مرزی رازی در شهرستان خوی آذربایجان غربی، تنها یک ساعت فاصله دارد.یعنی شما می توانید از هر نقطه کشور، خود را با قطار، به  شهرستان خوی رسانده و از انجا پس از انجام امور گمرکی و مرزی و ترانزیت کردن خودرو، وارد خاک ترکیه شده و به سمت وان حرکت کنید. گاها قیمت بلیط قطار از مراکز استان ها به سمت شمال غربی کشور، کمتر از قیمت بلیط اتوبوس لوکس است که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رجا مراجعه کنید. تور زمینی وان از تبریز را برای تعطیلات به شما پیشنهاد میکنیم.

برای خرید تور وان از تبریز به وبسایت تورکده مراجعه بفرمایید. ما بهترین نرخ تور وان ترکیه از تبریز را به شما ارائه میدهیم.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : سایت,تورکده,توروان ترکیه,از سایت تورکده , نویسنده : kavoosifar example بازدید : 163 تاريخ : جمعه 3 اسفند 1397 ساعت: 0:40

نمایندگی نیوشا در شهر شما کجاست؟ آیا به دنبال آدرس و تلفن دفتر نمایندگی شرکت نیوشا در شهر خود می گردید؟ اینجا می توانید اطلاعات کاملی را درباره آنچه به دنبالش می گردید بیابید.

سوالات متداول شما:

در ادامه متداول ترین سوالات کسانی که به دنبال آدرس و تلفن نمایندگی دمنوش نیوشا در شهر خوشان می گردند آمده است. خواندن این سوالات به شما کمک خواهد کرد زودتر به نتیجه ای که می خواهید برسید . .

می خواهم محصولات نیوشا را از دفتر نمایندگی نیوشا در شهر خودم بخرم. آیا امکان این هست؟

خیر. هیچکدام از دفاتر نمایندگی شرکت نیوشانیک در سراسر کشور محل فروش محصول نیست. بلکه محل آموزش بازاریابان و رسیدگی به امور مشتریان است. بنابر این لطفا برای خرید محصول به دفاتر نمایندگی مراجعه ننمایید. . همچنین در صورتی که می خواهید برای خرید محصولی مشاوره شوید می توانید به راحتی محصولات متنوع ما را در فروشگاه اینترنتی محصولات نیوشا ببینید. اگر هم نیاز به مشاوره جهت دمنوش لاغری نیوشا داشتید می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید: [caption id="attachment_15631" align="aligncenter" width="471"]مشاوره دمنوش لاغری نیوشا مشاوره دمنوش نیوشا[/caption] . .

می خواهم محصولاتی که خریداری کردم را مرجوع نمایم:

بدین منظور پس از هماهنگی با بازاریابی که از او دمنوش ها را خریداری کردید با در دست داشتن فاکتور خرید خود به دفتر نمایندگی نیوشا در شهر خود مراجعه نمایید. . .

می خواهم از یکی از بازاریابان شکایت کنم.

بدین منظور می بایست نام و شماره و کدملی بازاریاب مذکور را داشته باشید. سپس با تلفن دفتر نمایندگی تماس گرفته و یا حضوراً مراجعه نمایید. . .

اطلاعات تماس دفاتر نمایندگی نیوشا در سراسر کشور

برای یافتن اطلاعات نمایندگی شرکت دمنوش نیوشا در شهر خود روی نام شهر خود کلیک کنید: . .

ردیف

استانآدرستلفن

1

استان آذربایجان شرقی

نمایندگی نیوشا در تبریز : چای کنار، خیابان رضانژاد، کوی دمشقیه، نرسیده به مرکز فوریت های پزشکی، پلاک 208تلفن جهت سفارشات: 09300091340
2

استان آذربایجان غربی

نمایندگی شرکت نیوشا در ارومیه : بلوارنبوت (شیخ تپه)، نبش کوچه 9، پلاک 169، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

3

استان اردبیل

نمایندگی دمنوش نیوشا در اردبیل : شهرک سبلان، فاز 2، خیابان فلسطین، تقاطع خیابان خیام، ساختمان شماره 3778، پلاک 375، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

4

استان اصفهان

آدرس دفتر نمایندگی دمنوش نیوشا در اصفهان : خیابان قائم مقام فرهانی (سپه سالار)، بعد از چهارراه مسرور. پلاک 117

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

(انبار) ‏36306578 ‏031

5نمایندگی نیوشانیک در خمینی شهر : بلوار آزادگان، کوچه بعثت1، نبش کوچه جانباز شهید اصغر شفیعی، ساختمان آوا، واحد8‏

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

6

نمایندگی نیوشا در شاهین شهر : بلوار عطار، نبش فرعی یک شرقی، پلاک 104، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات: 09300091340
7شعبه نیوشا در شهرضا : خیابان حافظ غربی، میدان پیروزی، خیابان حکیم فرزانه، پلاک 210، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

8دفتر نمایندگی دمنوش نیوشا در فولادشهر : محله سی 4، فرعی ½، پلاک 583، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

9نمایندگی نیوشا در کاشان : چهارراه آیت اله کاشانی، خیابان باباافضل، خیابان شهید محمدعلی رجائی، مجتمع تجاری ملت، طبقه اول، واحد 5

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

10شعبه شرکت نیوشا در مبارکه : بلوار شهید نیکبخت، بعد از بلوار ولایت، پلاک 2808، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

11نمایندگی نیوشا در نجف آباد : خیابان قدس شرقی، نرسیده به کوچه دکتر غیور، پلاک 38

تلفن جهت سفارشات:

09300091340‏‏

12

استان البرز

نمایندگی نیوشا در کرج : جهانشهر، خیابان شهید بهشتی، بعد از میدان سپاه (پل شهید بهشتی)، بعد از کوچه بوستان، پلاک 1351، طبقه اولتلفن جهت سفارشات: 09300091340
13

استان بوشهر

نمایندگی نیوشا در بوشهر : خیابان طالقانی، جنب بانک صادرات، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

14نمایندگی شرکت نیوشا در جم : محله خواجه احمدی، ابتدای بلوار ولیعصر، جنب گالری ماموت، مقابل کوچه نشاط، طبقه2

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

15

استان تهران

(دفتر آموزش مرکزی)

خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی جنوبی، بن بست سرو، پلاک 7 و 5

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

16نمایندگی نیوشا در شهریار : اندیشه، حریم فاز دو بلوار ولایت، بعد از میدان مادر، روبروی 45متری راغب، ساختمان اداری پارسام، طبقه 2، واحد 4

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

17نمایندگی نیوشا در ورامین : پیشوا، خیابان امام، جنب پاساژ نگین، مجتمع یاس نبی، طبقه اول، واحد 2

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

18

استان چهار محال و بختیاری

نمایندگی نیوشا در شهرکرد : خیابان کاشانی، بین کوچه 61 و 63، ساختمان ریبوک، طبقه 1، واحد 5

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

19

استان خراسان جنوبی

نمایندگی نیوشا در بیرجند : بلوار معلم، نبش معلم 21، پلاک 308، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

20نمایندگی شرکت نیوشا در طبس : بلوار مهندس شکیبی، کوچه انقلاب اسلامی 23، پلاک ثبتی 12، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

21

استان خراسان رضوی

آدرس نمایندگی نیوشا در تربت حیدریه : باغ ملی، خیابان قائم، خیابان آسایش، پلاک 4، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

22نمایندگی شرکت نیوشا در کاشمر ، خیابان دادگستری، نبش دادگستری 6، طبقه فوقانی

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

23نمایندگی نیوشا در مشهد : میدان ملک آباد (فلکه تلویزیون)، حاشیه بلوار شهید منتظری، بین سه راه بعثت و فلکه فلسطین، پلاک 233، ‏طبقات فوقانی باشگاه نکان ‏

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

24

استان خراسان شمالی

آدرس دفتر نمایندگی شرکت نیوشا در بجنورد : خیابان امام خمینی غربی، سه راه شهرک شاهد، روبروی مرکز تلفن شاهد، پلاک 1313، طبقه اول، واحد 4تلفن جهت سفارشات: 09300091340
-
25دفتر نمایندگی نیوشا در آشخانه : ابتدای خیابان شهید باهنر، جنب بانک صادرات

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

26

استان خوزستان

نمایندگی نیوشا در آبادان : کوی کارگر، خیابان بهمنشیر، خیابان آر38، روبروی پارک، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

27نمایندگی نیوشا در اهواز : کوی ملت (کوروش)، خیابان 1سیمین، پلاک 6

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

28نمایندگی نیوشا در دزفول : خیابان طالقانی، بین خیابان حضرت رسول و هجرت، پلاک 508، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

29

استان زنجان

نمایندگی شرکت نیوشا در ابهر : خیابان طالقانی شمالی، جنب راهنمایی و رانندگی سابق، پلاک 45، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

30

استان سمنان

نمایندگی دمنوش نیوشا در سمنان : بلوار قدس، نبش کوی عنصری، پلاک 15، ساختمان بیمه ایران، واحد 3

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

31نمایندگی نیوشا در دامغان : خیابان امام، خیابان پرستار، پلاک 12، طبقه ی اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

32

استان سیستان و بلوچستان

نمایندگی نیوشا در زاهدان : خیابان مولوی عبدالعزیز، خیابان شهید مصطفی خمینی، پاساژ طاها، طبقه اول، واحد 3

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

33

استان فارس

نمایندگی نیوشا در شیراز : سینما سعدی، خیابان قصردشت، بن بست 11 قصردشت، پلاک 6، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09175006292

 

34نمایندگی شرکت نیوشا در مرودشت : خیابان انقلاب (امام خمینی)، خیابان 22 بهمن (شهیدان همایون)، خیابان شهید آزادی، نبش کوچه 8، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09175006292

 

35

استان قزوین

نمایندگی نیوشا در قزوین ، خیابان نادری شمالی، طبقه فوقانی چاپ سوره، پلاک 341، طبقه اول، واحد 1

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

36

استان قم

نمایندگی دمنوش نیوشا در قم : خیابان امام، بلوار شهید کیوانفر (خیابان 30 متری کیوانفر)، پلاک 618، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

37

استان کردستان

نمایندگی دمنوش نیوشا در سنندج : میدان بسیج، خیابان گریاشان، خیابان صائب تبریزی، پلاک 1، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

38

استان کرمان

نمایندگی نیوشا در کرمان :خیابان هزار و یک شب شمالی، کوچه 17، پلاک 3، طبقه همکف

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

39

استان کهگیلویه و بویراحمد

نمایندگی دمنوش نیوشا در یاسوج ، خیابان معلم، بین شاهد 24 و 25، روبروی بیمه پارسیان

تلفن جهت سفارشات:

09175006292

 

40

استان کرمانشاه

آدرس نمایندگی شرکت نیوشا در کرمانشاه : میدان مصدق، خیابان دبیر اعظم، کوچه زنگنه، جنب کافی نت دبیر اعظم، ساختمان حبیبی، پلاک 8

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

41

استان گلستان

نمایندگی دمنوش نیوشا در گرگان : خیابان گلشهر، خیابان پارسیان (ابتدای شهرک رازی) ،روبروی میدان تیر (ساختمان دو طبقه)

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

42

استان گیلان

نمایندگی نیوشا در رشت : بلوار معلم، جنب استانداری، قبل از کوچه هواشناسی، ساختمان حافظ 138، طبقه اول

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

43

استان لرستان

نمایندگی دمنوش نیوشا در دورود : خیابان 45 متری، ابتدای خیابان معلم 11، دومین ساختمان شمالی، پلاک 1013

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

44

استان مازندران

نمایندگی نیوشا در بابل : کمربندی غربی، نبش توحید 24

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

45نمایندگی نیوشا در ساری : خیابان خیام، جنب ثبت احوال، طبقه دوم، واحد 212

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

46نمایندگی نیوشا در فریدونکنار : خیابان شهدا، بعد از کوچه شهدای 4، طبقه دوم، واحد 2

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

47

استان مرکزی

نمایندگی نیوشا در اراک : خیابان ميرزای شيرازی، نرسیده به خیابان سبحانی، بن بست قدیری، ساختمان سپهر، طبقه اول، پلاک دو

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

48

استان هرمزگان

نمایندگی شرکت نیوشا در کیش : شهرک میرمهنا، جنوب بلوار جاسک، خیابان لور، قطعهA7، طبقه دوم، واحد 3

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

49

استان همدان

دفتر نمایندگی نیوشا در همدان : میدان جهاد، ابتدای خیابان بین النهرین، ساختمان جی، طبقه 3، واحد 6

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

50

استان یزد

نمایندگی نیوشا در یزد ، بلوار پروفسور حسابی، کوی استادان، کوچه 6 ادب، پلاک 7631تلفن جهت سفارشات: 09300091340-

03538303431

(انبار)

51نمایندگی شرکت نیوشا در اردكان : خیابان سعدی، روبروی دبيرستان ماندگار شرف، جنب فروشگاه کارمندان دولت، پلاک 410 (ساختمان نارنجی رنگ)

تلفن جهت سفارشات:

09300091340

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نیوشا,در,شهر,نمایندگی نیوشا, نمایندگی دمنوش نیوشا, آدرس نمایندگی نیوشا, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 23:01

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی هیس

رایگان دانلود کنید و لذت ببرید

هیس نمیخواد چیزی بگی !!! ♫♪

ترانه “ دارا”. تنظیم موزیک : کیان دارات

با لینک مستقیم , کیفیت های 320 و 128 MP3

Download New Song Sina Shabankhani Hiss

.

متن آهنگ هیس از سینا شعبانخانی

♫♪

هیس نمیخواد چیزی بگی میدونم ♫♪ میخوای بری به سلامت

خوب خودتو نشون دادی لعنت به تو لعنت به علاقت ♫♪

ای وای از این سکوت سرد از این من بی عار و درد ای وای از این حال من دیوونه ♫♪

چشمای تو فقط مقصرن چشمای تو منو دیوونه کرد پاشو برو از این دیوونه خونه ♫♪

آخه مگه میشه یه جور عوض بشی ♫♪

نشناسمت من تموم تقصیرارو گردن من یهو بندازی و بگی بدم من ♫♪

آخه مگه میشه یه جور عوض بشی ♫♪

نشناسمت من تموم تقصیرآ رو گردن من یهو بندازی و بگی بدم من ♫♪

دانلود آهنگ شاد سینا شعبانخانی هیس

برو ولی یادت نره یکی تورو خیلی دوست داره ♫♪

همونی که قول داده بود ♫♪ هیچ موقع هیچی کم نمیذاره ♫♪

برو ولی هرجا بری آبیه آسمون این دنیا میخوام نذارم که بری غرور لعنتیم نمیذاره

آخه مگه میشه یه جور عوض بشی ♫♪

نشناسمت من تموم تقصیرارو گردن من یهو بندازی و بگی بدم من ♫♪

آخه مگه میشه یه جور عوض بشی ♫♪

نشناسمت من تموم تقصیرآ رو گردن من یهو بندازی و بگی بدم من ♫♪

دانلود آهنگ غمگین هیس سینا شعبانخانی

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : دانلود,آهنگ,جدید,سینا,شعبانخانی,هیس,دانلود آهنگ جدید,دانلودآهنگ,دانلود آهنگ شاد,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ های جدید, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 20:49

توليد کننده مستقيم:حفاظ هاي ساختماني:حفاظ شاخ گوزني و حفاظ سرنيزه رو ديواري با مناسب ترين قيمت و کيفيت

حفاظ شاخ گوزني جزء حفاظ‌هاي نسل جديد به شمار مي‌رود قدمت چنداني ندارد بيشتر براي منازل و ساختمان‌هايي که داراي فضاهاي باز مانند حياط بالکن يا حياط خلوت مي‌باشند به کار مي‌رود به علت زيبايي استحکام قابليت ساخت براي انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم و مقدار افزايش امنيت که دارا مي باشد درواقع ميلگردهاي نوکتيز جوش خورده با تراکمي که دارند به کسي که بخواهد از آن‌ها عبور کند مانع عبور مي‌شوند و اينچنين ساختمان شما را امن نگه مي‌دارند.



حفاظ شاخ گوزني در مقايسه با ساير انواع حفاظ ساختمان مزيت‌هايي نيز دارد که شامل:

استحکام زياد

نصب سريع

امنيت بالا

ظاهر زيبا

براي انسان‌ها موضوع تأمين امنيت ساختماني که در آن کار يا زندگي مي‌کنند يکي از اصلي‌ترين دغدغه‌ها است.
حفاظ شاخ گوزني يکي از در دسترس ترين و بهترين ابزارهايي است که مي‌توان با آن موضوع امنيت را براي يک ساختمان با هر تعداد طبقه تأمين کرد ابزاري که علاوه بر سادگي در نصب نيازي به نگهداري از آن وجود ندارد و مي‌توان آن را با هر رنگ و ميزان تراکمي که مد نظر باشد تهيه و نصب کرد .



حفاظ شاخ گوزني امنيت خانه را افزايش مي‌دهد

حفاظ شاخ گوزني در اندازه هاي متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولي و تراکم بالا
با مناسب ترين قيمت و کيفيت
09194915895

با توجه به نياز خود مي‌توانيد هراندازه‌اي که موردنيازتان است را انتخاب کنيد حفاظ شاخ گوزني از فولاد ساخته شده که به‌راحتي قابل شکستن و يا خم شدن نمي‌باشد حفاظ شاخ گوزني مي‌تواند همانند يک نگهبان از خانه شما مراقبت کند .

حفاظ شاخ گوزني يکي از بهترين و جديدترين انواع حفاظ ديوار است شکل ظاهري اين حفاظ شما را به ياد شاخ هاي گوزن مي اندازد شاخ هاي گوزن مهم ترين وسيله دفاعي اين حيوان هستند سرشاخه هاي حفاظ شاخ گوزني بسيار تيز است به همين دليل است که عبور از اين حفاظ کاري محال است.
جنس حفاظ شاخ گوزني از ميلگرد است.



اين حفاظ براي تمام ديوارها با عرضهاي مختلف مناسب است. به همين دليل مي توان از اين حفاظ براي برقراري امنيت در بالکن و حياط هاي کوچک آپارتماني استفاده کرد مي توان در اطراف باغهاي شخصي و ويلاها حفاظ شاخ گوزني نصب کرد .

زيبا است و زيبايي ظاهري ساختمان را حفظ مي کند .

بسيار ايمن است و به افراد اجازه عبور نمي دهد .

براي ديوارهاي کوتاه بسيار مناسب است .

در تمام مکانها مي توان از حفاظ ديوار استفاده کرد .

حفاظ ديوار به عنوان نرده هم کاربرد دارد .

احتمال سرقت از حفاظ شاخ گوزني بسيار پايين است. 

کيفيت و دوام حفاظ شاخ گوزني بسيار بالا است .

براي مشاهده نمونه تصاوير بيشتر و يا ارتباط مستقيم با توليد کننده مستقيم: حفاظ هاي ساختماني به سايت و تلفن همراه مراجعه نماييد: سايت: https://hefazeiran.ir
تلفن همراه: 09194915895

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : و,حفاظ,سرنیزه,رو,دیواری,با,مناسب,ترین,قیمت,و,کیفیت, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 25 بهمن 1397 ساعت: 14:15

Eagle Lx 3000 دستگاه فلزياب

دستگاه فلزياب ايگل ال ايکس 3000

Eagle Lx 3000

U?U??²U??§?¨ eagle lx 3000

طرز کار اين دستگاه بسيار ساده بوده و مي توان براي تشخيص لوله هاي فلزي ودريچه هاي فاضلاب و مخابرات و يا ساير موانع فلزي در زير زمين نيز استفاده نمود و کليه ي تنظيمات مورد نياز بطور اتوماتيک در داخل آن انجام ميشود.

بدليل بهره گيري از روش القاي پالس در اين دستگاه نيازي به جبران سازيهاي عوامل محيطي و شرايط زمين نبوده و در همه،انواع ترکيبات آسفالت وبتون و حتي در سطح آبهاي شور و جوي هاي لجن زار هم  قابل استفاده مي باشد.

انرژي مورد نياز دستگاه از باطري قابل شارژ تامين ميگردد و نيازي به تعويض باطري نمي باشد،کافيست پس از تخليه،آن را به وسيله شارژ مخصوص که به همراه دستگاه ارائه مي شود شارژ نمود.

 

مشخصات:

داراي نمايشگر LCD تمام ديجيتال

خروجي صوتي

داراي مد ALL METAL به منظور تشخيص هر نوع فلز

داراي مد تفکيک طلا (GOLD) با دقت بسيار بالا

داراي سيستم تعيين درصد کشف

داراي ثبات تنظيم و پايداري بال

امکان تنظيم دستگاه براي شرايط محيطي در خاک هاي مختلف

داراي چراغ صفحه نمايش براي ديد در شب

نقطه يابي دقيق هدف و پيدا کردن در عمق زياد

داراي نمايشگر وضعيت شارژ باتري

ديسک به قطر ??cm

عمق کاوش ? متر

 

مزايا و ويژگي هاي Eagle Lx3000

حساس نبودن به آب نمک و يا خاک با املاح معدني

قابل اطمينان با استفاده آسان و ساده

استفاده از سيستم ديجيتال براي بهره گيري بهتر

داشتن ديسک به قطر ?? سانتي متر

کاوش آسان و موثر مناطقي با مساحت زياد

کارکرد در زمين با سطح نا هموار

ساختمان مکانيک محکم و با دوام دستگاه

واکنش سريع صوتي همراه با کنترل نوسان ولتاژ

نمايش گر وضعيت شارژ باطري روي صفحه LCD

وجود سيستم تنظيم هوشمند جهت تنظيم دستگاه

لوپهاي جستجو گرضد آب

استفاده از دو ولوم جهت تنظيم دستگاه TUN،SET

داشتن باطري سيار

داشتن کيف مقاوم و ضد ضربه در برابر حوادث

داراي چراغ صفحه LCD يا صفحه (ديجيتالي)

شارژ

برد مفيد ? متر

 

در صورت نياز به مشاوره و اطلاعات بيشتر در خصوص دستگاه فلزياب، طلاياب، گنج ياب با شرکت فلزياب پرشين تماس حاصل فرماييد.

09124555154

09124551985

https://felezyabpersian.com/fa/

 

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : Eagle,Lx,3000,دستگاه,فلزیاب, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 214 تاريخ : شنبه 20 بهمن 1397 ساعت: 20:34

مرجع فایلهای آموزشی | جزوه کاربرد نرم افزار راینو

  • مرجع فایلهای آموزشی | جزوه کاربرد نرم افزار راینو

    دید کلی :

    دانلود فایل ورد جزوه کاربرد نرم افزار راینو (Rhino ceros) ، در حجم 20 صفحه آماده پرینت.

    توضیحات کامل :

    فایل ورد جزوه کاربرد نرم افزار راینو (Rhino ceros) ، در حجم 20 صفحه آماده پرینت.

    بخشی از متن:
    در برنامه Rhino ceros پس از اجرای برنامه جدولی جهت تعیین مقیاس ظاهر میشود با انتخاب مقیاس مورد نظر وکلید open نرم افزار اجرا می شود . نوار سفید رنگ بالای صفحه با نام command قرار گرفته است که دستورات اجرایی در آن تایپ میشود .دونوارmain1 وmain2 که شامل دستورات ویرایشی وترسیمی می باشد درسمت چپ صفحه است .در قسمت پایین صفحه در نوار وضعیت با زدن کلیدosnap جدول مربوط به نقاط کمکی باز می شود .(مهم)دراین جدول تمامی نقاط کمکی شامل:(انتهای نقاط=End)- (نزدیکترین نقظه=Near)-(نقطه=point)-(وسط=Mid)- (مرکز- وسط=Cen)-(تقاطع=Int)-(عمود=perp)-(مماس= Tan)-(ربع=Quad)-(نقاط ناشناس=Knot)هستند.
    نکته مهم:در ترسیم در نمای دو بعدی حتما حتما حتما حتما project باید روشن باشد. وقتی که میخوای تو پرسپکتیو میخواهید تغییراتی انجام بدهید باید project خاموش باشد .
    در نرم افزار Rhino ما چهار نما روبرو هستیم: Tap-Front-Right-perspective
    Tap:که درآن پلان رسم می شود .
    نمای RightوFront:که درآن نمای ساختمان ترسیم می شود.
    Perspective:که در آن سه بعدی ترسیمات شکل می گیرد.
    سوال امتحانی:برای تسریع در انتخاب هر کدام از نماها از CtrlF1(نمای Tap)CtrlF2-(نمای Front) CtrlF3(نمایRight)-CtrlF4(نمای perspective)استفاده می کنیم.
    و…

    این فایل با فرمت ورد در حجم 20 صفحه آماده پرینت تهیه شده است.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : جزوه,کاربرد,نرم,افزار,راینو, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 197 تاريخ : جمعه 19 بهمن 1397 ساعت: 12:59

مدیریت سوخت

مدیریت سوخت با ردیاب خودرو

ردیاب خودرو فاتحان و مدیریت سوخت

امروزه با توجه به شیب افزایش نرخ سوخت و افزایش گرمای محیط زیست می بایست ثابت شود که ناوگان خودروی هر شرکت و ارگان بطور صحیح و مقداری توجیه پذیر سوخت مصرف میکند و به نوعی از خودرو ها بطور موثر استفاده می گردد، این مهم ایجاب می کند که مدیران ناوگان ها بر مصارف سوخت خود مدیریت و نظارت مستمر داشته باشند که بهترین انتخاب نوعی ردیاب خودرو است که قابلیت مانیتورینگ سوخت از راه دور را داشته باشد.

ردیاب خودرو وسیله ای است که با استفاده از ماهواره های GPS، Glonas، QZSS، Beidou و … می تواند مکان دقیق وسیله نقلیه را مشخص نماید.

ردیاب خودرو فاتحان در واقع درخواستی برای ماهواره ها جهت مشخص کردن موقعیت خود ارسال میکند.

سپس ماهواره ها در پاسخ به ردیاب موقعیت آنرا را ارسال می نمایند.

در آخر ردیاب خودرو اطلاعات دریافتی از ماهواره را بصورت زنده و تحت بستر اینترنت برای سرور شرکت فاتحان ارسال مینماید.

حال اگر این موقعیت همراه با جزئیات و اطلاعاتی راجع به خودرو باشد می تواند در جهت بهره برداری صحیح از خودرو ها کمک شایانی به شرکت دارای ناوگان نماید.

مدیریت سوخت با سیستم مانیتورینگ مصرف سوخت

 

مقادیر حجم فعلی سوخت بصورت زنده و در لحظه توسط سنسور های سوخت (که می بایست درون باک خودرو تعبیه شود و خروجی آن به ورودی سوخت gps خودرو فاتحان متصل گردد) ارسال میگردد و شما در لحظه میتوانید علاوه بر موقعیت خودرو بر روی نقشه، سرعت و جهت آن از حجم مخرن سوخت خودرو نیز مطلع گردید.

این امکان به شما کمک خواهد کرد تا هزینه های جاری را به طرز چشم گیری کاهش دهید.

داشتن یک گراف و نمودار از روند مصرف سوخت خودرو می تواند به شما نشان دهد که در بازه زمانی مورد نظر روند کاهش سطح سوخت نرمال بوده یا نه.

اما چگونه؟

در قسمت تهیه گزارش سامانه ردیابی فاتحان میتوانید در بازه زمانی دلخواه از خودروی مد نظر گزارش مصرف سوخت تهیه و مدیریت سوخت نمایید.

این گزارش شامل نمودار سطوح سوخت بر حسب زمان می باشد و هرگونه افت شدید را مشخص نموده.

همچنین سامانه ردیابی فاتحان قابلیت مدیریت سوخت با هشدار سطح سوخت در حالت سکون و خاموش بودن خودرو را دارای می باشد و فوراً به شما اطلاع رسانی میکند.

 

در قسمت ردیابی زنده می تواند از ترافیک و شلوغی مسیر ها آگاه گردید.

سپس راه جایگزین را برای رسیدن خودرو انتخاب نمایید. در نهایت با تجهیز تماس دو طرفه ای که به جی پی اس خودروفاتحان متصل می گردد راننده را از مسیر جدید آگاه نمایید.

اینگونه نیز از مصرف سوخت جلوگیری به عمل می آید.

در همان قسمت تهیه گزارشات نیز می توانید در بازه دلخواه مسیر خودرو ها را مرور کنید.

سپس نسبت به مسیر هایی که خودرو مورد نظر خارج از برنامه کاری طی نموده مطلع گردید.

و در انتها با حذف این مسیر ها از برنامه کاری از مصرف سوخت اضافه جلوگیری به عمل آورید.


 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : مدیریت,سوخت,با,ردیاب,خودرو, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 11 بهمن 1397 ساعت: 21:08

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : جاذبه,های,گردشگری,ایرانگردی,و,جهان,گردی,ایرانگردی و جهان گردی, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 21:55

شرکت مهندسین يکتا بنا ي زيماکه به همت تیمی از کارشناسان با تجربه و با هدف حضور در پروژه‌های عمرانی و

زیربنایی در جهت مشارکت در آبادانی و توسعه کشور با مديريت مهندس اکبري تاسيس گرديده است و خدمات زير را

ارايه ميدهد

طراحی و اجرای اضافه طبقه و... با سازه های نوین lsf,cfs 
 

طراحی و اجرای نما های خشک 
 

اجرای انواع پوشش های سقف (ساندویچ پانل ،شینگل ،...)
 

طراحی و اجرای کناف (پوشش دیوار ،دکوراتیو سقف،پارتیشن)

راههاي تماس با شرکت و مشاوره رايگان
 

www.zima.company
[email protected]

09126169145
02165318256-87

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : یکتا,بنا,ی,زیما,شرکت مهندسین یکتا بنا ی زیما, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 23:44

درمان چاقی، دیابت و کبد چرب با دمنوش های گیاهی

چاقی و تاثیر دمنوش های گیاهی

امروزه خیلی از افراد به دنبال رسیدن به کاهش وزن و تناسب اندام هستند. برای رسیدن به این هدف راه های بسیار زیادی پیش روی ماست اما می خواهیم بدانیم کدام راه بی خطر، کم هزینه و اثر بخش است. همان طور که می دانید روش های لاغری که منشا آن عمل های جراحی است هزینه های بالایی دارد و از خطر آن نمی توان غافل شد. یک روش دیگر ورزش و پیاده روی است که بی خطر و اثر بخش است اما نیاز به زمان و پشتکار دارد، این روش نیازمند یک مکمل برای اثربخشی در زمان کمتر است. با کمک پک لاغری و پیاده روی یا ورزش حتی در منزل طی یک مدت کوتاه می توانیم کاهش وزن و کاهش سایز داشته باشیم و در عین حال سلامت شخص فدای لاغری و کاهش وزن نمی شود. پک لاغری نیوشا در کنار یک رژیم غذایی مناسب تاثیرات مثبتی در روند کاهش وزن دارد که شامل دمنوش هایی است که متناسب با مزاج و غلبه مزاج هر شخص تجویز می شود و در کنار آن حرکات اصلاحی، ورزش، پیاده روی و چند روش راحت و موثر استفاده می شود تا شخص بتواند علاوه بر کاهش وزن به سلامت جسم خود کمک کند و دیگر بیماری های احتمالی مانند ریزش موی خود را بهبود دهد. پس در یک دوره کوتاه شاهد تاثیرات شگفت انگیز این روش خواهیم بود.

طب سنتی و گیاهان داروئی در زمینه کاهش  وزن ، چربی سوزی، افزایش متابولیسم بدن، افزایش حجم ادرار، پاکسازی بدن و دفع چربی مورد توجه بسیاری از افراد است چرا که استفاده از داروهای شیمیایی برای رفع این مشکلات عوارض جانبی بسیاری دارد. طب سنتی چاقی را از رطوبت مزاج می داند پس افرادی که در مزاج آنها رطوبت و یا غلبه ی رطوبت وجود دارد دچار اضافه وزن و چاقی می شوند. از همین رو تجویز پک لاغری نیوشا بر مبنای مزاج و غلبه مزاج افراد توصیه می گردد که موجب ایجاد تعادل مزاج و کاهش وزن در شخص می شود

دیابت و تاثیر دمنوش های گیاهی

دیابت یک بیماری است که به چند گروه مختلف دسته بندی شده و هم از نظر طب نوین و هم از نظر طب سنتی علت شایع این بیماری کم تحرکی، کاهش فعالیت روزانه و رژیم غذایی نامناسب است. در طب نوین این بیماری به چهار گروه دیابت نوع یک، دیابت نوع دو، دیابت بارداری و دیابت با بیماری های دیگر تقسیم بندی شده و متناسب با هر نوع داروهای متفاوتی تجویز می شود. در طب سنتی منشا دیابت امروزی سودا است و به عنوان دیابت سرد معرفی می شود. یعنی افرادی که دارای مزاج سودا هستند و یا غلبه سودا دارند با احتمال بالایی مبتلا به بیماری دیابت می شوند از همین رو در طب سنتی از سودازدای طبیعی و گیاهان داروئی با مزاج گرم برای درمان این بیماری استفاده می شود. برای توصیه دمنوش نیوشا به افرادی که مبتلا به این بیماری هستند در ابتدا شخص باید به طور دقیق مزاج شناسی شود و مزاج پایه و غلبه او مشخص شود تا متناسب با آن دمنوش هایی در پک دیابت شخص قرار داده شود. گیاه گزنه بسیار مفید برای افراد دیابتی است از این رو برخی افراد به دنبال استفاده از عرق گزنه می روند اما متاسفنه باید گفت تاثیری مثبتی که دم کرده و دمنوش بر روی بدن دارد در عرقیجات نیست پس توصیه می شود حتما از دم کرده و دمنوش های گیاهان داروئی استفاده شود.

کبد چرب و تاثیر دمنوش های گیاهی

کبد چرب از جمله بیماری های خطرناک و کشنده است که متاسفانه امروزه بسیاری افراد در سنین مختلف به آن دچار می شود. بسیاری از افراد به دنبال پیشگیری و درمان آن با کمک گیاهان داروئی و درمان های خانگی هستند. اصلاح رژیم غذایی و استفاده از سبزیجات و تتاسب اندام نکته ی بسیار مهم در پیشگیری و درمان همه ی بیماری ها از جمله کبد چرب است. در بهبود این بیماری لازم است که شخص از غذاهای سرخ کردنی و چرب استفاده نکند و به طور متعادل نه به صورت سریع و غیر اصولی کاهش وزن داشته باشد توجه داشته باشید کاهش وزن سریع و غیر اصولی این بیماری و بسیاری از بیماری های دیگر را تشدید می کند. برخی گیاهان داروئی برای درمان این بیماری توصیه می شود و استفاده از دمنوش نیوشا که مرتبط با این بیماری است به پاکسازی کبد کمک زیادی می کند و تاثیر زیادی در بهبود این بیماری دارد. در فروشگاه اینترنتی نیوشا خواص دمنوش ها شرح داده شده است و تاثیرات آنها بر بیماری ها ذکر شده است.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : درمان,چاقی,دیابت,و,کبد,چرب,با,دمنوش,های,گیاهی,درمان چاقی, دیابت و کبد چرب با دمنوش های گیاهی, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 179 تاريخ : شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 19:07

باتری گوشی سامسونگ S4 جدیدترین محصول ابر کمپانی کره‌ای دنیای موبایل است، محصول بزرگ‌ترین تولید کننده تلفن در دنیا که در کمتر از یک ماه از عرضه آن بیش از 10 میلیون دستگاه فروش داشته است. گلکسی اس 4 از سخت افزار به روز و قدرتمندی بهره می‌برد. این تلفن به جدیدترین صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1080p، پردازنده قدرتمند Exynos 5 Octa و همچنین جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل یعنی اندروید 4.2 تجهیز شده است. گلکسی اس 4 همچنین از یکی از بهترین دوربین‌های 13 مگاپیکسلی حال حاضر بهره می‌برد، تا علاقمندان به عکاسی نیز جذب این کهکشانی شوند.

باتری گوشی سامسونگ S4 در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود که یکی مجهز به پردازنده Snapdragon 600 ساخت کوالکام بوده و دیگری نیز مجهز به پردازنده Exynos 5 Octa است که بر اساس معماری خاص big.LITTLE آرم طراحی شده و از دو جفت پردازنده 4 هسته‌‌ای بهره می‌برد. از آنجایی که باتری گوشی سامسونگ S4 نسخه اکتا را وارد بازار کشور نموده ما نیز در این مقاله همین نسخه را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا با نقاط قوت و ضعف آن آشنا شوید.

تلفن گلکسی اس 4 توسط دفتر سامسونگ ایران در اختیار زومیت قرار گرفته است تا مورد بررسی قرار گیرد.

طراحی و سخت افزار

طراحی یک محصول صنعتی یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیز ترین بخش از فرآیند نهایی سازی آن به‌‌شمار می‌رود. بخشی که چه بسا محصولات ارزشمندی به خاطر در نظرنگرفتن اهمیت آن به زباله‌دان تاریخ پیوستند. باتری موبایل در دنیای مدگرای امروز طراحی یک محصول اولین فاکتور در جذب مشتری خواهد بود، به‌شکلی که فارغ از ویژگی‌های سخت‌افزاری دیگر، می‌تواند فروش موفق یک محصول را تضمین کند. سامسونگ بعد از طراحی‌های بحث‌برانگیز گلکسی S و گلکسی S2 ، زبان طراحی خاص خود را برای محصول موفق S3 به‌کار گرفت.باتری گوشی S3 هرچند جزو بهترین‌های زمان خود در طراحی و کیفیت ساخت نبود، اما تمایز زیادی میان خود و دیگر پرچمداران ایجاد کرد. سامسونگ با به‌کارگیری همان زبان طراحی، اما با دقت و ظرافت بیشتر نسل چهارم کهکشانی‌ خود را برای رقابت به سوی بازار روانه کرد.

باتری گوشی سامسونگ S4

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : باتری,گوشی,سامسونگ,S4, نویسنده : kavoosifar example بازدید : 186 تاريخ : جمعه 28 دی 1397 ساعت: 1:40

لینک دوستان

خبرنامه